firma transport mobila

Cat de mult conteaza portofoliul in alegerea unei firme de transport?

In primul rand, prin portofoliu intelegem numarul persoanelor fizice ori juridice, care de-a lungul timpului au apelat la serviciile unei anumite companii. In cazul de fata, la serviciile de transport. Acestea pot fi deopotriva companii care au decis sa isi schimbe sediul social, dar si persoane fizice ajunse in situatia de a-si schimba resedinta din diverse motive, personale ori financiare.

Momentul in care incepem sa ne gandim la complexul proces de schimbare a domiciliului este unui dificil, caci in mintea noastra incep sa apara tot felul de probleme. Pe de-o parte, ne gandim cum sa ne protejam cat mai bine bunurile pentru care am agonisit atata timp, caci nu este usor sa iti lasi toate obiectele dragi pe mana unor persoane straine. Pe de alta parte, avem in minte procesul anevoios de impachetare a obiectelor de decor, a elementelor compacte de mobilier ori a electrocasnicelor.

Nu in ultimul rand, ne facem griji referitoare la seriozitatea, profesionalismul si promptitudinea echipei alaturi de care vom lucra, insusiri pentru care nu putem sa obtinem nicio garantie in prealabil. Intr-un context atat de sensibil, singurul lucru asupra caruia avem control este modul in care alegem firma de transport mobila, dar si seriozitatea pe care o acordam analizei portofoliului. Zis si facut, insa ce anume trebuie sa urmarim in portofoliul de recenzii al unei firme de transport?

Numarul clientilor. Da, numarul celor care au apelat la serviciile respectivei firme de transport reprezinta un criteriu important, caci putem face mai usor o balanta intre procentul clientilor multumiti si procentul celor mai putin satisfacuti de serviciile prestate. De asemenea, numarul clientilor ne demonstreaza si experienta pe care operatorul o are in domeniul transporturilor, caci nu poti avea doar 10 – 20 de clienti in decursul a cinci ani de activitate.

Tipologia clientilor. Daca dorim sa schimbam sediul social al firmei si intentionam sa apelam la un operator respectabil, atunci ar trebui sa urmarim daca acesta a avut in trecut si alte contracte de acelasi tip. Caci daca majoritatea clientilor au fost persoane fizice, atunci exista probabilitatea ca ale noastre cerinte sa fie o noutate pentru operatorul de transport, iar intregul proces sa fie unul problematic.

Autencitatea parerilor. Asa cum probabil stiti, opiniile trebuiesc verificate pe mai mult canale online, site-ul de prezentare al operatorului nefiind de ajuns. Nu de alta, dar majoritatea parerilor listate acolo indeplinesc un rol important in strategia de marketing, a lor autenticitate putand fi pusa la indolaia. La polul opus, daca ne interesam de serviciile unui operator in cadrul unui forum de nisa ori daca citim review-uri in mediul online despre serviciile companiei respective, atunci putem sa fim 100% siguri ca facem o alegere inteleapta.

Nu in ultimul rand, in momentul in care parcurgeti portofoliul de clienti si recenziile primite din partea acestora va recomandam sa fiti atenti la micile detalii pe care ei le amintesc. Daca au avut probleme cu respectarea programului, cu modul de impachetare ori cu rutele alese pentru transport.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *