audit seo

Noile tendinte in materie de SEO

Google este intr-o permanenta schimbare cand vine vorba de SEO si de modul de imbunatatire a website-ului in rezultatele cautarii. Asa cum spammeri se adapteaza la noile medii si transforma bunele practici SEO in tehnici neetice de a obtine ranking-uri de cautare ridicate, Google trebuie sa modifice algoritmul lor pentru a compensa.

Deci, odata ce crezi ca ceea ce ti s-a spus in cadrul unui audit SEO sa faci este bine s-ar putea sa nu fie pentru mult timp. Asa ca este important sa ti pasul cu tendintele pentru a fi sigur ca website-ul tau nu va fi penalizat.

Unul din trendurile esenstiale este compus din continut, link-uri si social media, care sunt extrem de importante in strategiile SEO. O strategie SEO de succes se bazeaza pe un continut ce corespunde nevoilor unei audiente specifice si care poate genera profit. Link-urile, pe de alta parte, asigura incredere si legimitate vizitatorilor tai, iar social media cauta sa amplifice prezenta companiei sau brandului tau.

Continutul marketing-ului este cu adevarat un trend care va fi din ce in ce mai popular. Acest continut consta in postari pe blog, videouri si imagini, dar cel mai important este sa fie unic.

Optimizarea pe dispozitivele mobile este un alt trend. Faptul ca tot mai multe persoane folosesc smartphone-uri si tablete este un motiv suficient pentru a pune in practica strategiile de optimizare pentru mobile pentru rezultate mai bune.

Trendul unui brand puternic si construirea acestuia evident ii sporeste rolul in optimizarea pentru motoarele de cautare.

Si nu in ultimul rand, tendinta mediului social. Comportamenul uman in mediul social ii permite google-ului sa verifice site-urile in ciuda dezvoltarii considerabile a schimbului de informatii si mentionarea continutului brandului pe mediul social, cum ar fi Facebook, Twitter, G+, LinkdIn, etc.
Speram ca aceste 5 trenduri de adaptare la strategiile SEO va vor aduce o pozitionare cat mai buna in Google.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *