Paid Reach versus Organic Reach

Paid Reach versus Organic Reach

Aceeasi strategie functioneaza cu SEO platit (platiti pe clic sau Adwords, de exemplu) – dar diferenta este ca, cu o acoperire organica, nu platiti nimic pentru a ajunge la persoanele pe care le considerati publicul tinta. Si SEO organic creeaza mai multe rezultate pe termen lung, in timp ce cu publicitate platita, in momentul in care nu mai platiti, fluxul de trafic platit este taiat.

Acum, acest lucru nu inseamna ca nu trebuie sa faceti publicitate platita – trebuie absolut necesar. Dar permiteti traficului ecologic sa ridice greutatile de a veni pe site-ul dvs. si sa va urmariti pe diferitele platforme sociale. Utilizati in schimb bugetul dvs. publicitar platit, specializati-va la retargetarea vizitatorilor care au venit pe site-ul dvs. si nu v-au urmarit pe social media.

Este de preferat sa va axati pe promovarea dumneavoastra in site-uri care au o autoritate crescuta si care au domenii de activitate care corespund cu publicul dumneavoastra tinta. Spre exemplu, daca vizati un service auto nu puteti sa va promovati pe site-urile autoritare care vizeaza industria fashon.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *